Tukipalvelut

Kahden tukitason (normaali ja kriittinen) avulla voimme varmistaa, että saat avun silloin kun sitä tarvitset. Tukipalvelumme on käytettävissä 24/7 ja vastaamme pyyntöihin mahdollisimman pian.

Oman verkkosivuston rakentaminen on täysin OK vaihtoehto, erityisesti jos käytät valmiita lisäosia ja teemoja. Joskus saatat kuitenkin jäädä jumiin ja tarvita hieman apua. Me autamme.

Normaalit tukipyynnöt

Voit lähettää normaalin tukipyynnön kaikesta, mikä ei vaadi välitöntä vastausta. Palvelupaketistasi riippuen vastausaika on muutamassa päivässä. Normaaleja pyyntöjä ovat esimerkiksi lisäosien suositukset, ohjeet yhteydenottolomakkeen sähköpostiosoitteen muuttamiseen, tekstin muokkaaminen sivustollasi ja muut käyttöön liittyvät ongelmat. Huomaa, että emme suorita työtä puolestasi (ellei toisin sovita), mutta lähetämme sinulle kuvakaappauksia ja ohjeita miten voit tehdä sen itse.

Tavalliset tukipyynnöt voi lähettää osoitteeseen: [email protected]

Kriittiset tukipyynnöt

Kriittiset ongelmat käsitellään mahdollisimman pian. Ne ovat tärkeitä asioita, kuten käyttökatkoksia, sivuston varmuuskopion palauttamista ja muita ongelmia, jotka aiheuttavat käyttökatkoja sivustollasi.

Kriittiset tukipyynnöt voi lähettää osoitteeseen: [email protected]

Laskutettava työ

Jos haluat meidän tekevän jonkun muun asian puolestasi, se hoidetaan normaalin ja kriittisen tuen ulkopuolella laskutettavana työnä. Jos työ on laskutettavaa, ilmoitamme kustannukset sinulle etukäteen ja voit hyväksyä ne ennen työn tekemistä.

Jos lähetät kriittisiä muutoksia ja haluat, että ne tehdään mahdollisimman pian, työ laskutetaan 150 % normaalihinnoistamme. Näin kriittinen tukikanavamme ei tukkeudu laskutettavasta työstä ja nopeat vastausaikamme säilyvät nopeina.

Käytämme parasta