Kahden tukitason (normaali ja kriittinen) avulla voimme varmistaa, että saat avun silloin kun sitä tarvitset. Tukipalvelumme on käytettävissä 24/7 ja vastaamme pyyntöihin mahdollisimman pian.
Oman verkkosivuston rakentaminen on täysin OK vaihtoehto, erityisesti jos käytät valmiita lisäosia ja teemoja. Joskus saatat kuitenkin jäädä jumiin ja tarvita hieman apua. Me autamme.
Normaalit tukipyynnöt
Voit lähettää normaalin tukipyynnön silloin, kun et tarvitse välitöntä vastausta. Palvelupaketistasi riippuen vastausaika on muutama päivä. Normaaleja pyyntöjä ovat esimerkiksi lisäosien suositukset, ohjeet yhteydenottolomakkeen sähköpostiosoitteen muuttamiseen, tekstin muokkaaminen sivustollasi ja muut käyttöön liittyvät ongelmat. Huomaa, että emme suorita työtä puolestasi (ellei toisin sovita), mutta lähetämme sinulle kuvakaappaukset ja ohjeet, joiden avulla voit tehdä sen itse.
Tavalliset tukipyynnöt voi lähettää osoitteeseen: [email protected]
Kriittiset tukipyynnöt
Kriittiset ongelmat käsitellään mahdollisimman pian. Ne ovat tärkeitä asioita, kuten käyttökatkoksia, sivuston varmuuskopion palauttamista ja muita ongelmia, jotka aiheuttavat käyttökatkoja sivustollasi.
Kriittiset tukipyynnöt voi lähettää osoitteeseen: [email protected]
Laskutettava työ
Jos haluat meidän tekevän jonkun muun asian puolestasi, se hoidetaan normaalin ja kriittisen tuen ulkopuolella laskutettavana työnä. Jos työ on laskutettavaa, ilmoitamme kustannukset sinulle etukäteen ja sinun tulee hyväksyä ne ennen työn tekemistä.
Jos tarvitset kriittisiä muutoksia ja haluat, että ne tehdään mahdollisimman pian, työ laskutetaan 150 % normaalihinnoistamme. Näin kriittinen tukikanavamme ei tukkeudu laskutettavasta työstä ja vastausaikamme säilyvät nopeina.