Tietosuojakäytäntömme päivitys osoittaa, miten käsittelemme tietoja järkevästi ja avoimesti verkkosivustollamme, markkinointistrategioissamme ja arvoissamme.
Lue päivitetty tietosuojakäytäntömme.
TL;DR
Meidän ei tarvitse seurata sinua. Emme anna ulkopuolisten palveluiden seurata sinua. Haluamme vain tietää, kuinka monta ihmistä käy sivustollamme, millä sivuilla he käyvät ja ovatko he pitäneet tietojamme hyödyllisinä. Haluamme pitää sen tyhmän yksinkertaisena myös yksityisyyden, turvallisuuden, nopeuden ja käytettävyyden vuoksi.
Tekemämme muutokset
Evästebannerin poisto
Evästebannerit ovat tuskaa, lukeeko kukaan niitä ennen klikkaamista?
Onneksi selaimet ovat vihdoin saamassa periksi, ja tämän vuoden lopussa Chrome estää vihdoin oletusarvoisesti kolmansien osapuolten evästeet. Tällä sivustolla kokeilimme evästeiden suostumusbanneria, jonka avulla saimme käyttää YouTuben upotuksia ja SalesIQ:ta (kun suostumus oli annettu). Se ei kuitenkaan tuntunut ihan täysin oikealta. Käytimme jo Matomon cookieless-analytiikkaa ja teimme muutamia muutoksia, joiden ansiosta pystyimme toistaiseksi poistamaan evästebannerin.
Lainsäädäntö muuttuu kuitenkin jatkuvasti, joten teemme parhaamme pysyäksemme ajan tasalla GDPR:n ja CCPA:n suhteen sekä valvoaksemme sivustomme evästeitä.
YouTube Embed vs. Vimeo
Olemme vihdoin löytäneet hyvän työnkulun videoiden luomiseen, mutta YouTuben upotukset (jopa evästeettömältä verkkotunnukselta) tallentavat edelleen evästeitä ilman suostumusta. Olemme vaihtaneet videon isännäksi Vimeon ja lisänneet do not track -parametrin, joten se ei enää tarvitse suostumusta ennen lataamista.
Tämä tarkoittaa, että emme saa paljon tietoa siitä, kuinka moni on katsonut videomme, mutta tärkeintä on, että ihmiset saavat tietoa ja kääntyvät puoleemme, jos he tarvitsevat apua. Eikö se ole tärkein mittari? Katso postauksestamme Verkkosivuston yksityisyyskysymykset lisätietoja siitä, kuinka paljon verkkosivuston tilastotietoja todella tarvitsemme.
Live Chat poistettu
Olemme päättäneet poistaa Zoho SalesIQ live chat/bot -integraation sivustoltamme. Poistimme sen, koska se vaati evästeiden suostumuksen ennen kuin se pystyi latautumaan. Live-myynti ja -chat kuulostaa teoriassa hyvältä idealta, mutta vain jos sen takana on oikeita ihmisiä.
Tekoälyn chat-roboteilla on paikkansa, mutta emme ole vielä tavanneet ihmistä, joka olisi nauttinut niiden kanssa keskustelemisesta verkkosivustolla. Olemme päättäneet pitää live-chatin tukikeskuksessa, jossa se voi todella auttaa jotakuta.
Tulevia näkökohtia
Meitä kaikkia pommitetaan mainonnalla, markkinoinnilla ja myyntiviesteillä. Trendejä tulee ja menee, kuten Google Ads, uudelleenmarkkinointi, sähköpostiuutiskirjeet; e-kirjat olivat jonkin aikaa iso juttu. Tämä vaikeuttaa kuulluksi tulemista, ja joskus voi tuntua siltä, että lisäämme vain lisää melua hälinään.
Olemme päättäneet pitäytyä markkinointimenetelmissä, jotka säilyttävät käyttäjien yksityisyyden ja turvallisuuden ja jotka rakentuvat ajan kanssa.
Käytännössä tämä tarkoittaa inbound-markkinointia, opetusartikkeleita, oppaita, kursseja ja videoita omilla sivuillamme ja LinkedIniä ainoana sosiaalisena kanavana.
Saatamme mainostaa LinkedInissä tai muilla sivustoilla, mutta uudelleenmarkkinointi ja kaikenlainen kylmämyynti eivät kuitenkaan sovi meidän tyyliimme.
Tekoälyn käyttö
Sisältöä kirjoittavat ihmiset, mutta tekoälyä käytetään oikeinkirjoituksen tarkistamiseen ja selkeyden parantamiseen sekä käännöstyöhön, kun tarvitsemme sisältöä muilla kielillä kuin englanniksi.
Videomme sisältävät tekoälygeneroitua puhetta nopeuden, selkeyden ja laadun vuoksi, mutta videosisältö on myös ihmisten kuratoitua ja kirjoittamaa.
Lopputulos
Toivomme, että vaikka nämä muutokset rajoittavatkin alustamme markkinointia, ne osoittavat asiakkaille, kuinka sitoutuneita olemme heidän yksityisyyteensä ja korkeisiin standardeihin, joita asetamme itsellemme ja käyttämillemme tuotteille.